اشنایی با تاریخچه و معرفی شرکت های مشهور جهان

توضیح مفید در مورد شرکت ها و کارخانه های صنعتی

توضیح مفید در مورد شرکت ها و کارخانه های صنعتی

بایگانی

معرفی محصولات (rog)

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۵۳ ق.ظ

معرفی محصولات (rog)

ایسوس

بدون شک نمایشگاه سالیانه کامپیوتکس (Computex) جهت خوش درخشیدن و معرفی آخرین دستاوردهای نوین حوزه فناوری اطلاعات و سخت‌افزارهای رایانه‌ای فرصت بسیار ویژه‌ای را در اختیار کمپانی‌ها و افراد حاضر در صنعت طراحی و توسعه فوق قرار می‌دهد، حال با شروع مجدد این مراسم در سال جاری میلادی و ادامه روند جریان آن به مدت پنج شبانه روز، نوبت به کمپانی ایسوس (Asus) رسیده است تا به‌عنوان یکی از قدرتمندترین حاضران موجود به معرفی جدیدترین محصولات خود بپردازد. با ما همراه باشید در این نوشته با نگاهی اجمالی به آخرین دستاوردهای کمپانی مذکور در برند ROG از قبیل روتر ax، خنک کننده های آبی، منبع تغذیه، لپ تاپ های جدید، هدست، ماوس، ماوس پد و کیس گیمینگ آشنا شویم.

 

روتر ROG Rapture GT-AX11000

سخت‌افزار ROG Rapture GT-AX11000 به‌عنوان اولین روتر وای فای 10 گیگابیت معرفی شده در جهان به شمار می‌رود که با پشتیبانی استاندارد 802.11ax، از قابلیت فراهم آوردن نرخ انتقال داده‌ای معادل 2.53 برابر بیشتر از استاندارد پیشین 802.11ac برخوردار است که این خود در اطمینان از فزونی سرعت اتصالات نقش به سزایی را ایفا می‌کند. طرح مدولاسیون دیجیتال چند منظوره تقسیم فرکانس متعامد یا اختصاراً OFDMA افزوده شده در بطن استاندارد تازه‌نفس فوق امکان همبست گشتن تعداد چندین دستگاه در کنار یکدیگر در هر کانال را فراهم می‌آورد که این خود به افزایش چهار برابری راندمان شبکه و کاهش میزان تأخیر در ارسال و دریافت اطلاعات منتهی می‌شود.

ایسوس

محصول نوین معرفی شده با فراهم آوردن امکان شتاب‌دهندگی سه سطحی موفق به تقویت انتقال ترافیک از دستگاه موجود در منزل گیمر به سرورهای اختصاصی تعبیه شده برای بازی‌های رایانه‌ای به‌صورت آنلاین گشته است. یک درگاه 2.5 گیگابیت اولویت سطح دستگاه متصله به خود را با افزایش 2.5 برابری نرخ انتقال داده نسبت به دیگر سخت‌افزارهای اتصال یافته به دیگر پورت‌های موجود قرار داده و تطبیق منحصر به فردی با قطعات مادربرد مبتنی بر درگاه‌های 5 گیگابیت Lan را به ارمغان آورده است. وجود تکمه‌ای به‌صورت فیزیکی در ساختار بدنه دستگاه روتر امکان فعال‌سازی و غیرفعالسازی قابلیت تقویت بازی‌های رایانه‌ای (Game Boost) به‌منظور اولویت‌بندی بسته‌های ترافیک ارسالی بدون نیاز به استفاده از اپلیکیشن جداگانه و یا رابط مبتنی بر وب را برای مصرف‌کنندگان مهیا ساخته است. علاوه بر آن امکان فعال‌سازی ویژگی باند DFS با استفاده از کلید فوق نیز امکان‌پذیر می‌باشد. از جمله دیگر قابلیت‌های روتر نامبرده می‌توان به پشتیبانی از ویژگی شبکه خصوصی گیمر (GPN) جهت جستجو انبوه مسیرهای موجود در فیمابین کاربر و سرویس‌دهنده‌های بازی‌های رایانه‌ای و اطمینان از انتخاب کوتاه‌ترین مسیر جهت کاهش مدت زمان پینگ و تأخیر اشاره کرد.

خنک‌کننده‌های ROG Ryujin 360/240

محصولات ROG Ryujin به‌طور کلی اولین خنک‌کننده‌های کامل تحت برند ROG و برخوردار از صفحه نمایشگر 1.77 اینچی رنگی بر پایه فناوری OLED به‌منظور نمایش آمار و ارقام مربوط به وضعیت سیستم به‌صورت زمان حقیقی، تصاویر ثابت و یا حتی متحرک (Gif) شخصی‌سازی شده به شمار می‌روند. یک فن کوچک تعبیه شده در ساختار خنک‌کننده امکان فراهم آوردن تهویه اضافی برای مدارات تغذیه و درایوهای جامد مبتنی بر درگاه M.2 موجود در نزدیکی جایگاه نگهدارنده پردازنده مرکزی (سوکت) را امکان‌پذیر می‌نماید که این خود به کاهش میزان دمای تولیدی تا 20 درجه سانتی‌گراد منتهی شده و فن‌های صنعتی PPC ساخته شده به دست کمپانی Noctua نیز وظیفه بهبود گردش هوا به همراه کاهش میزان نویز موجود را برعهده گرفته‌اند. وجود روکش‌های تقویت شده برای فزونی مقدار دوام و ماندگاری، نورپردازی Aura RGB به‌منظور افزایش زیبایی فضای داخلی چهارچوب کیس و تطابق کامل با مادربردهای تحت برند ROG، خنک‌کننده‌های نامبرده را به محصولاتی ایده‌آل جهت بهبود استانداردهای زیبایی‌شناسی در سخت‌افزارهای رایانه‌ای مبدل ساخته‌اند.

ایسوس

خنک‌کننده‌های ROG Ryuo 240/120

طراحی خنک‌کننده‌های ROG Ryuo با برخورداری از واحدهای رادیاتور در ابعاد 120 و 240 میلی‌متر مستقیماً سیستم‌های گیمینگ رده میانی و فشرده را هدف قرار داده‌اند. از جمله ویژگی‌های قابل پشتیبانی توسط محصولات نامبرده می‌توان به فن‌های رادیاتور تحت برند ROG به‌منظور بهینه‌سازی جریان هوا و فشار استاتیک موجود در فضای داخلی چهارچوب کیس، صفحه نمایشگر 1.77 اینچی رنگی OLED جهت نمایش وضعیت بلادرنگ رایانه و سیستم نورپردازی RGB اشاره کرد.

ایسوس

منبع تغذیه ROG Thor 1200W Platinum

محصول ROG Thor 1200W Platinum اولین منبع تغذیه تحت برند ROG تلقی می‌گردد که ویژگی‌های همچون پشتیبانی از استاندارد IP5X، فن خنک‌کننده با باله‌هایی به بزرگی 135 میلی‌متر، صفحه نمایشگر مبتنی بر فناوری OLED و خازن‌های صد در صد ژاپنی را در بطن خود جای داده است. علاوه بر موارد فوق، برخورداری از استاندارد 80 پلاس پلاتینیومی، ضمانت 10 ساله و سیستم Aura Sync برای همگام‌سازی نورپردازی با اکوسیستم موجود نیز بسته‌بندی فعلی را با تکمیل بیشتری همراه ساخته‌اند.

ایسوس

لپ‌تاپ‌های ROG Strix SCAR II و Hero II

محصول ROG Strix SCAR II نسخه‌ای نوین از لپ‌تاپ‌های گیمینگ موفق در حوزه رقابت‌های آنلاین به شمار می‌رود که به‌صورت کاملاً اختصاصی برای عناوین شوتر اول شخص توسعه یافته است. طراحی جدید و چشم‌نواز سخت‌افزار فوق پارامترهایی همچون دو روکش صاف و صیقلی متضاد با یکدیگر در سرتاسر درب، قالب صفحه‌کلید با برخورداری از نشانه‌های الهام گرفته شده از فیبر مصنوعی Kevlar و نوارِ نور موجود در قسمت جلویی لپ‌تاپ با پشتیبانی از سیستم Aura Sync جهت شخصی‌سازی نورپردازی را شامل گشته است.

محصول ROG Strix Hero II نیز سخت‌افزار موفق دیگری از برند ROG به شمار می‌رود که در طبقه‌بندی لپ‌تاپ‌های گیمینگ توسعه یافته جهت ایفای نقش در مسابقات آنلاین قرار و به‌صورت کاملاً اختصاصی برای استفاده در عناوین MOBA طراحی شده است. ظاهر نوین و چشم‌نواز این محصول نیز ویژگی‌های خود را به استثنای نشانه‌های به‌کار رفته در قالب صفحه‌کلید (الهام گرفته شده از عنوان Cyberpunk) به‌صورت کامل از برادر بزرگ‌تر خود به ارث برده است.

هر دو محصول فوق در کنار یکدیگر از اولین نمایشگر فوق باریک جهان با برخورداری از نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و زمان پاسخ‌دهی سه میلی‌ثانیه به‌صورت خاکستری تا خاکستری (GTG)، صفحه‌کلید گیمینگ HyperStrike Pro به‌منظور بهبود کنترل و فناوری HyperCool Pro جهت خنک‌سازی واحد پردازنده مرکزی و تراشه شتاب‌دهنده گرافیکی بهره می‌برند. علاوه بر آن برخورداری از تعداد چندین آنتن وای فای برای بهبود اتصالات نیز از جمله دیگر ویژگی‌های دسته‌بندی اولین در جهان به شمار می‌رود.

هدست ROG Delta

محصول ROG Delta آخرین هدست گیمینگ تحت برند ROG با پشتیبانی از ویژگی مبدل دیجیتال به آنالوگ ESS چهارگانه کلاس Hi-Fi به‌منظور فراهم آوردن صدایی کاملاً رسا و نزدیک به واقعیت جهت ردیابی پر دقت موقعیت رقیبان در بازی‌های شوتر و ... به شمار می‌رود. وجود مخازن ایزوله شده در برابر فشار هوا و درایورهای انحصاری (Asus Essence) با برخورداری از فناوری انحراف سیگنال نیز همچنان پارامتر صدای تولیدی را با بهبود فراتری همراه ساخته‌اند.

ایسوس

هدست گیمینگ نامبرده اولین محصول تحت برند ROG با بهره‌مندی از اثرات نورپردازی دایره‌ای – رنگین‌کمانی محسوب می‌گردد. از جمله دیگر ویژگی‌های مربوطه می‌توان به وزن سبک، چنبره‌هایی به شکل D جهت قرارگیری بهتر بر روی گوش، راحتی بیشتر فرد مصرف‌کننده و عدم ایجاد خستگی در استفاده طولانی مدت و وجود درگاه یو اس بی نوع C جهت اتصال سریع به دستگاه‌های تلفن همراه (به‌خصوص محصول ROG Phone) اشاره کرد.

ماوس پد ROG Balteus Qi

محصول ROG Balteus Qi یک ماوس پد گیمینگ برخوردار از سیستم نورپردازی RGB می‌باشد که فاکتورهایی همچون سطح عملکردی روان به همراه قابلیت شارژ بیسیم Qi در پلتفرم دسکتاپ را برای مصرف‌کنندگان خود به ارمغان آورده است. سطح 370 در 320 میلی‌متری پرتره‌گرا میزان فضای کافی جهت استفاده هم‌زمان از ویژگی شارژ بیسیم و انجام بازی‌های رایانه‌ای را فراهم آورده است. این در حالی است که بافت میکروسکوپی پیاده‌سازی شده در سطح ماوس پد امکان ردیابی صریح پیکسل‌ها به‌منظور افزایش دقت را نیز امکان‌پذیر می‌نماید. علاوه بر پشتیبانی از تعداد 15 حالت شخصی‌سازی برای سیستم Aura Sync، برخورداری از تکمه سخت‌افزاری جهت تغییر آنی و در لحظه حالات، به همراه درگاه یو اس بی 2.0 به‌منظور بهبود اتصال‌پذیری محصولی کامل و جامع را نسبت به دیگر رقبا در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده است.

ایسوس

ذکر این نکته ضروری است که برادر کوچک‌تر محصول فوق، یعنی ROG Balteus نیز با برخورداری از امکاناتی کاملاً مشابه، اما بدون قابلیت شارژ بیسیم از جانب کمپانی ایسوس در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

ماوس ROG Gladius II Wireless

محصول ROG Gladius II Wireless نوعی سخت‌افزاری ماوس گیمینگ تطبیق‌پذیر و همه‌کاره به شمار می‌رود که با هدف فراهم آوردن میزان پرفورمنس همسان با نمونه محصولات برخوردار از سیم در بسته‌بندی بیسیم طراحی و توسعه یافته است. پشتیبانی از قابلیت اتصال بیسیم دوگانه به همراه پایداری صنعتی سیگنال، حرکات ردیابی شده توسط سنسور 16000dpi موجود در ساختار محصول با درصد صحت و دقت بسیار بالایی به کنش‌های قابل مشاهده بر روی صفحه نمایشگر از طریق اتصالات مبتنی بر میزان اندک تأخیر بلوتوث و یا 2.4 گیگاهرتزی 1 میلی‌ثانیه‌ای ترجمه می‌گردند.

ایسوس

همکاری نزدیک و تنگاتنگ کمپانی ایسوس با بازی‌بازان حرفه‌ای محصولی مبتنی بر اصول ارگونومی برای اطمینان از راحتی در دست و طراحی سوکت انحصاری برند ROG برای فراهم آوردن امکان جایگزینی سریع کلیدها به‌منظور شخصی‌سازی میزان نیروی لازمه در عناوین رایانه‌ای مختلف را به ارمغان آورده است.

کیس ROG Strix Gaming

طراحی صریح و با کیفیت چهارچوب فوق در فناوری مبتنی بر مواد اولیه آلومینیومی و شیشه‌های دودی به‌منظور آدرس‌دهی سیستم نورپردازی AURA Sync، محصول نامبرده را به سطح بالاتری از استانداردهای گیمینگ ارتقاء بخشیده که این مهم با عنایت به یک دستگیره بافته شده جهت سهولت در امر حمل و نقل نیز همچنان بهبود بیشتری را در تحت نام خود به ثبت رسانده است. چهارچوب کیس نامبرده برای سخت‌افزارهای مادربرد موجود در ابعاد EATX گزینه‌ای ایده آل به شمار رفته و امکان ارتقاء به سیستم خنک‌کننده مایع با بهره‌مندی از میزان فضای کافی جهت میزبانی تعداد دو رادیاتور 360 میلی‌متری در قسمت جلو و بالای کیس را نیز فراهم می‌آورد.

ایسوس

کیس ROG Strix Gaming با برخورداری از فن‌های 14 میلی‌متری مغناطیسی به‌صورت پیش‌فرض به دست خریداران رسیده و امکاناتی از جمله یک درگاه نسل سوم یو اس بی با برخورداری از قابلیت شارژ سریع (Quick Charge)، یک درگاه یو اس بی 3.1 نسل دوم از نوع C، نگهدارنده درایوهای مایع ROG با امکان نصب سریع و بدون نیاز به ابزار، فیلتر غبار مغناطیسی و طراحی کارت گرافیک به‌صورت عمودی به‌منظور سرهم‌بندی تمیز و افزایش راندمان تهویه داخلی کیس را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

منبع:sakhtafzar

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی