اشنایی با تاریخچه و معرفی شرکت های مشهور جهان

توضیح مفید در مورد شرکت ها و کارخانه های صنعتی

توضیح مفید در مورد شرکت ها و کارخانه های صنعتی

بایگانی

۱۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

معرفی شرکت گوگل

Image result for google 4k

گوگل (به انگلیسی: Google) یک شرکت آمریکایی فعال در حوزهٔ فناوری اطلاعات شامل جستجوی اینترنتی، رایانش ابری و تبلیغات، نرم‌افزار و سخت‌افزار است. این شرکت توسط لری پیج و سرگئی برین تأسیس شد که هر دوی آن‌ها در دانشگاه استنفورد به عنوان دانشجوی دکترا حضور داشتند و با نام «مردان گوگل» شناخته می‌شدند.گوگل در ابتدا به عنوان یک شرکت خصوصی در ۴ سپتامبر ۱۹۹۸ ثبت شد و فروش اولیه سهام آن در ۱۹ اوت ۲۰۰۴ انجام شد. لری پیج و سرگئی برین و اریک اشمیت قبول کردند که به مدت بیست سال، یعنی تا سال ۲۰۲۴ در کنار هم کار کنند. هدف گوگل از آغاز «سازماندهی کردن اطلاعات دنیا و دسترس‌پذیر کردن آن‌ها برای عموم» بود،و شعار غیررسمی شرکت (که توسط مهندس گوگل امیت پاتل ابداع شد و توسط پل بوچهیت از آن حمایت شد) «شرور نباشید» (به انگلیسی: Don’t Be Evil) بود. در سال ۲۰۰۶ شرکت به محل جدید و کنونیش در مانتین ویو، کالیفرنیا منتقل شد.در سال ۲۰۱۵، گوگل قسمت‌های مختلف خود را به صورتشرکت خوشه‌ای آلفابت سازماندهی کرد. گوگل در حال حاضر بزرگ‌ترین زیرمجموعه‌ی آلفابت است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۳۰
yousef yousefi

کلاس بندی خودرو های مرسدس بنز

AMG S63 Cabriolet

  • کلاس A ،  کلاس B، کلاس C که حرف اول  کلمه Compact یا جمع جور را در خود جای داده است.
  • کلاس E  حرف اول کلمه اقتصادی در آلمانی است .
  •  کلاس S نیز حرف اول کلمه "ویژه "محسوب می‌شود و در طبقه‌بندی اصلی جای می‌گیرد.
  • کلاس SL (مخفف کلمه اسپورت بزرگ) کلاس CL (مخفف کلمه کوپه بزرگ) خواهد بود.
  • کلاس G  معرف شاسی بلندهای بنز در رده‌بندی اصلی است.
  • هر گاه در کنار هر حرف اصلی مرسدس حرف L را ببنید، نشانه لوکس‌بودن و بزرگتر بودن آن خودرو خواهد بود.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۲۳
yousef yousefi

معرفی برند ایسوس 

معرفی کامل شرکت معروف ایسوس (Asus)


معرفی شرکت:

شرکت ایسوستک که معمولاً با نام اختصاری ایسوس  شناخته می‌شود، در تاریخ ۲ آوریل ۱۹۹۰ توسط چهار مهندس کامپیوتر در تایوان تأسیس شد. ایده تاسیس ایسوس توسط مهندسان اسبق شرکت ایسر شکل گرفته و در نهایت افرادی مانند TH Tung ،Ted Hsu ،Wayne Hsieh و MT Liao به عنوان اولین هیئت مدیره و بنیانگذاران ایسوس معرفی شدند. نام کمپانی ایسوس از ۴ حرف آخر کلمه پگاسوس (اسب بالدار افسانه‌های یونان باستان) گرفته شده‌است.ایسوس موفق ترین شرکت کامپیوتری کشور تایوان است و با میزان فروش 52 میلیون دستگاه در سال تنها شرکت ECS (الایت گروپ) را با 20 میلیون دستگاه در تعقیب خود می بیند. برند ایسوس هم اکنون دهمین مارک تجاری برتر آسیا در حوزه فناوری است. ایسوس چهار کارخانه در کشور تایوان و سه کارخانه در کشورهای چین، مکزیک و جمهوری چک دارد .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۰:۴۶
yousef yousefi

نگاهی به کمپانی سونی

سونی در هفتم ماه مه ۱۹۴۶ میلادی توسط ماسارو ایبوکا و آکیو موریتا در کلانشهر توکیوی ژاپن تاسیس شد. Morita یک فیزیکدان بود و در سال ۱۹۴۴ از دانشگاه اوساکا فارغ التحصیل گشت. وی سپس به ارتش ژاپن پیوست و در جنگ جهانی دوم نیز برای این کشور به خدمت پرداخت و در هنگام خدمت به کشور بود که با Masaru Ibuka آشنا شد و ایده ی تاسیس سونی شکل گرفت.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۰:۳۲
yousef yousefi

اشنایی با خط تولید کاغذ

آشنایی با خط تولید کاغذ

آشنایی با خط تولید کاغذ

چون کاغذباروش های گوناگون تولید می شود در اینجا ما به چند روش متفاوت تولید کاغذ می پردازیم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۲۶
yousef yousefi

اشنایی با مک دونالد و 20 حقیقت جالب آن


تاریخچه رستوران مک دونالد | McDonald’s History

تقریبا همه ما نام رستوران های مشهور مک دونالد را شنیده ایم و شاید در سفرهای خارجی همبرگرهای خوشمزه اش را امتحان کرده باشیم. مک دونالد بزرگ ترین رستوران زنجیره ای فست فود در سرتاسر جهان است، در ۱۲۰ کشور دنیا شعبه دارد و روزانه به ۶۸ میلیون مشتری سرویس دهی می کند. شرکت مک دونالد یکی از نمونه های بارز موفقیت در دنیای کسب و کار است و بسیاری روند رشد این شرکت را الگوی خود قرار می دهند. اما رستوران مک دونالد چطور به این موفقیت عظیم رسید و از کجا کار خود را آغاز کرد؟ در ادامه با الی گشت همراه باشید تا تاریخچه یکی از موفق ترین و مشهورترین برندهای صنعت غذایی در جهان را با هم مرور کنیم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۱:۵۵
yousef yousefi
اشنایی با صنعت عطر سازی
صنعت عطر سازی

عطر (perfume)

پیشینه

از آغاز تاریخ تا زمانی که ثبت شده است، انسان همواره در تلاش بوده است که با استفاده از عطر بوی خود را بپوشاند یا افزایش دهد، که با استفاده از شبیه سازی بوهای طبیعی این کار را انجام داده است. بسیاری از مواد طبیعی یا مصنوعی برای ساختن عطر بکار رفته در مواد شوینده و لوازم آرایشی یا برای خوشبو کردن فضا مورد استفاده قرار گرفته اند. به دلیل تفاوت در شیمی، دما و بوی بدن، هیچ عطری برای دو نفر بوی مشابهی ندارد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۳۱
yousef yousefi

معرفی شرکت لامبورگینی



معرفی کامل شرکت خودروسازی لامبورگینی (Lamborghini) ایتالیا

لامبورگینی، (Lamborghini) شرکت خودروسازی ایتالیایی است، که در زمینه طراحی و ساخت خودروهای سوپر اسپورت فعالیت می‌کند.

شرکت لامبورگینی در سال ۱۹۶۳ توسط فروچیو لامبورگینی تاسیس شد و در سال ۱۹۹۸ گروه فولکس‌واگن آن را با قیمت ۱۱۰ میلیون دلار، خریداری کرد، که در ساختار این گروه خودروسازی آلمانی، به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت آئودی قرار گرفت.

دفتر مرکزی این شرکت در دهکده‌ای کوچک، به نام سن‌آگاتا بولونیز، در نزدیکی بولونیا و در کشور ایتالیا قرار دارد. هم‌اکنون شرکت لامبورگینی تحت مدیریت آئودی، در خط تولید کارخانجات خود، مدل‌های اونتادور، سستو المنتو، اوراکان و لامبورگینی وننو را تولید می‌نماید.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۲۵
yousef yousefi

همه چیز در مورد صنعت چاپ

چاپ

صنعت چاپ نیز از جمله بزرگترین و مفیدترین اختراعات بشری و وسیله انتقال اندیشه ها و عواطف بسیاری از علماو دانشمندان و فلاسفه و اهل هنر برای میلیاردها مردم در طول تاریخ بوده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۹:۱۱
yousef yousefi

 معرفی 20شرکت صنعتی در المان 


حقایقی جالب در مورد آلمان

فروش ۵۰ شرکت آلمانی که هنوز در تملک خانواده‌ها قرار دارند از ۹۵۶ میلیارد یورو در سال ۲۰۱۴ به ۱۰۲۲ میلیارد یورو در سال ۲۰۱۵ افزایش یافته است.
شرکت‌های خانوادگی به شرکت‌هایی در آلمان اطلاق می‌شوند که ۱۰۰ درصد در تملک یک خانواده باشند، یا بعنوان شرکت سهامی حداقل یک چهارم سهام‌شان‌ در اختیار خانواده موسس باشد، یا ۵ درصد حق رای در هیئت مدیره آنها در اختیار یک خانواده باشد.

به گزارش عصر ایران به نقل از دویچه وله، فروش ۵۰ شرکت آلمانی که هنوز در تملک خانواده‌ها قرار دارند از ۹۵۶ میلیارد یورو در سال ۲۰۱۴ به ۱۰۲۲ میلیارد یورو در سال ۲۰۱۵ افزایش یافته است.

با شرکت‌های خانوادگی برتر آلمان آشنا شوید:
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۷:۱۵
yousef yousefi