اشنایی با تاریخچه و معرفی شرکت های مشهور جهان

توضیح مفید در مورد شرکت ها و کارخانه های صنعتی

توضیح مفید در مورد شرکت ها و کارخانه های صنعتی

بایگانی

معرفی برند ایسوس

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۴۶ ق.ظ

معرفی برند ایسوس 

معرفی کامل شرکت معروف ایسوس (Asus)


معرفی شرکت:

شرکت ایسوستک که معمولاً با نام اختصاری ایسوس  شناخته می‌شود، در تاریخ ۲ آوریل ۱۹۹۰ توسط چهار مهندس کامپیوتر در تایوان تأسیس شد. ایده تاسیس ایسوس توسط مهندسان اسبق شرکت ایسر شکل گرفته و در نهایت افرادی مانند TH Tung ،Ted Hsu ،Wayne Hsieh و MT Liao به عنوان اولین هیئت مدیره و بنیانگذاران ایسوس معرفی شدند. نام کمپانی ایسوس از ۴ حرف آخر کلمه پگاسوس (اسب بالدار افسانه‌های یونان باستان) گرفته شده‌است.ایسوس موفق ترین شرکت کامپیوتری کشور تایوان است و با میزان فروش 52 میلیون دستگاه در سال تنها شرکت ECS (الایت گروپ) را با 20 میلیون دستگاه در تعقیب خود می بیند. برند ایسوس هم اکنون دهمین مارک تجاری برتر آسیا در حوزه فناوری است. ایسوس چهار کارخانه در کشور تایوان و سه کارخانه در کشورهای چین، مکزیک و جمهوری چک دارد .

محصولات :

تمام محصولات ایسوس در سه سطح برای کاربران عادی، حرفه ای و خاص طراحی و تولید می شود.

مادربورد ایسوس: ایسوس از مهم ترین تولید کنندگان مادربرد در جهان است .پردازشگر های دو گانه اولین بار در دنیا توسط ایسوس معرفی شد. اولین مادربرد ایسوس در سال 2000 که بر پایه پردازنده اینتل بود ساخته شد. ایسوس سالانه تعداد 2 میلیون مادربرد روانه بازارهای جهانی می کند. مادربرد Crosshair VI Formula  ایسوس به عنوان مادربرد تیم FX  شرکتAMD  جهت ثبت رکورد جهانی فرکانس پردازنده، مورد استفاده قرار گرفت و موفق به ثبت رکورد در کتاب گینس گردید.

کارت گرافیک ایسوس: در سال 2005 شرکت ایسوس اولین کارت گرافیک مجهز به فناوری Physx انویدیا را وارد بازار کرد و پنجره ای جدید برای بازی دوستان گشوده شد.محصولات خاص ایسوس بیشتر در بخش کارت گرافیک تولید می گردند که می توان به کارت گرافیک افسانه ای ARES اشاره کرد. کارت های گرافیک تولیدی با خنک کننده های اختصاصی Direct CU II و MARS II ، از قدرتمندترین و پرفروش ترین کارت های گرافیکی جهان هستند. 

لپ تاپ های ایسوس:در سال 2006 نیز برای اولین بار نوت بوک های خاص ایسوس به سفارش شرکت اتومبیل سازی لامبورگینی (Lamborghini ) با پسوند VX معرفی شدند . این نوت بوک‌ها در تعداد محدود تولید شدند و قیمت بالایی نسبت به دیگر رقبا داشتند.ایسوس سالانه 150 هزار لپ تاپ وارد بازار جهانی می کند . ایسوس سلیقه و نوع نیاز کاربران را در همه  محصولات خود از جمله  لپ تاپ در نظر گرفته است . برای مثال لپ تاپ مخصوص گیمرها و طراحان و همینطور کاربران عادی . 

تبلت های ایسوس:ایسوس یکی از حرفه ای ترین های بازار تبلت است. ایسوس نیز جوایز متعددی را از موسسه فوربس، مجله PC World و Computer Shopper به دست آورد. تبلت های ایسوس دارای سیستم عامل ویندوزی و اندروید  می باشند که در سایز های  6 اینچ تا 11.6 ارائه شده اند.

  

مانیتورهای ایسوس:یکی از دلایل قرار داشتن ایسوس در رتبه یک رنکینگ وال استریت ژورنال آسیا بابت کیفیت و خدمات در تولید انواع مانیتور ایسوس می باشد. مانیتورهای ایسوس 19،20،22،23،24،27،29 اینچHD  می باشند و متناسب با نیاز کاربران طراحی شده اند. مانند  PA برای طراحان ،  VG  برای گیمرها و ... 

موبایل های ایسوس: در سال 2006 ایسوس به  سمت  تولید اولین موبایل ها پیش رفت و موفق به ساخت اولین موبایل با برند ایسوس شد. اصل کیفیت و زیبایی در موبایل ایسوس مانند سایر محصولاتش رعایت شده  است. گوشی موبایل ایسوس در سایزهای 4 ، 5 و 6 اینچ وارد بازار شده اند . موبایل ایسوس شامل سه دسته کلی Zenfon - Padpone - Ponepad با رنگهای متنوع می باشد.

تجهیزات شبکه ایسوس: شامل روتر ایسوس ، سرور ایسوس و مودم های بی سیم و با سیم می شود . ایسوس در دنیای انحصاری خود همیشه از بهترین  قطعات برای ساخت و تولید محصولات خود متناسب با  نیاز تمام کاربران ( اداری – خانگی – خانوادگی – حرفه ای – مسافر) استفاده می نماید . روترهای ایسوس با استفاده  از تکنولوژی برتر ایسوس شبکه ای پایدار را برای تمام  کاربران خود به ارمغان آورده است.سایت تخصصی  smallnetbuilder.co روتر  RTAC66  ایسوس دو بانده را با پردازش بدون وقفه و بالاترین توان  عملیاتی به عنوان سریع ترین روتر دنیا  معرفی نموده است . کمپانی ایسوس با  بهره گیری از بهترین قطعات و همچنین  استفاده از قابلیت   Airadar توانسته تا سیگنال های فرستنده خود را تقویت  نماید. تجهیزات شبکه ایسوس بدون اغراق از بهترین ها درجهان میباشد.

 

کامپیوتر مجتمع ایسوس: ایسوس که یکی از قدرتمند ترین کمپانی های تولید کامپیوتر و قطعات مربوط به آن در دنیاست،با گام نهادن در تولید آل این وان های ایسوس و استفاده از قابلیت ها و تکنولوژی خاص و منحصر به فرد خود در این زمینه توانسته دستگاه هایی زیبا و فوق العاده با نام ALL-in- one pc یا کامپیوتر مجتمع تولید کند که کتناسب با محیط اداری و و با هدف صرفه جویی در فضا تولید شده اند . این کامپیوترهای کوچک دارای سایز 16،20،22و 24 اینچ می باشند. 

تجهزات جانبی ایسوس: شامل فرستنده / گیرنده - هدست ایسوس  /هدفون ایسوس (Headset/Hedphones) - کیبورد ،کیس و موس ایسوس – هارد SSD - هارد اکسترنال ( (HDD EXTERNOL – درایو نوری - پروژکتور  - ساعت هوشمند ایسوس - تجهیزات جانبی تبلت ، موبایل و لپ تاپ ایسوس می شود. 

 از دلایل موفقیت ایسوس، کیفیت بالای محصولات این شرکت و توزیع گسترده و مناسب در سطح جهانی می باشد، به طوری که همیشه محصولات ایسوس به راحتی در دسترس همگان است.

منبع:kiantech.ir

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۳۱
yousef yousefi

asus

ایسوس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی